Er du vår Customer Success Manager som brenner for fremtidsrettet avfallsteknologi og gode kundeopplevelser?
Bransjen vår har økt endringstakten betydelig de siste årene, og vi får drahjelp fra et stadig økende engasjement i samfunnet, hvor det settes stort fokus på utnyttelse av avfall som ressurs. Dette stiller krav til nytenkning og endring som i stor grad vil være drevet av teknologi.
Reknes ønsker å drive denne teknologien fremover og satser betydelig for å ligge i forkant av de trender vi ser i markedet og utvide vårt markedsområde.
Om stillingen
Vi søker en positiv, løsningsorientert og strukturert CSM som vil få ansvar for å sikre en god kundereise med våre produkter og tjenester. Gjennom vårt supportsenter vil du være den primære kontaktpersonen for våre kunder, og din rolle vil være å bidra til økt kundeverdi.
Vi trenger deg som er glad i å møte kunder, løse utfordringer og skape muligheter både for kunden og selskapet.
Som Customer Success Manager vil du rapportere til CEO.
Hovedoppgaver og ansvarsområder
Reknes er et selskap i vekst, og det er også avgjørende at du evner å vise fleksibilitet og tilpasningsdyktighet i forhold til oppgaver og ansvar.
Kvalifikasjoner og erfaring
Søk her;
https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=353186963
Søknadsfrist: 16.06.2024